Voice of Responsible Citizen

आवाज: जिम्मेवार नागरिकको:: 🙏🏻“समृद्ध नेपालको अबको आधार : कृषि,जलस्रोत‌ र पर्यटन”🙏🏻 “केही गर्न चाहनेले देश बनाउँन नलागौं, केवल आफू बनौँ ,देश त आफै बन्नेछ”

मैले देखेको मेरो देश

मैले देखेको मेरो देश


यो देश मेरो, बहुतै छ राम्रो

भन्दै गाउँछु, अनि नाँच्छु राम्रो 

घुम्छु म मेरो, देशका कुना है

र लेख्छु काव्य, खुसीले गद्गद् भै ।


आचार्य, राई, अधिकारी, थारु

मिलेर बस्छौं, बनि है सहिष्णु

माघी र क्रिस्मस्, ती चाड मेरा

दसैँ तिहार, साझा है सबैका ।


जागेर आईकन है मेरो ता

धड्कन बढ्छ, रउँ हुन्छन् ठाडा

जब देशको सुन्छु राम्रा राम्रा कुरा

माया यही हो भन्नु हुन्छ बाबा ।


सधैँ रमाउँछु, यही देश भित्र

फर्केर आउँछु, गए पनि दूर

राखेर खुसी, मेरा दुई आमा

हुनेछन तृप्त, मन, मुटु, आत्मा ।


जन्मेँ यहीँ नै, र हुर्के यहीँ नै

जहाँ बाँचेनी, म हुन्छु यहीँ नै

केही दिएरै मर्छु कि म यहीँ

हाँसेको देश, उपहार यही । 

Post a Comment

0 Comments