Voice of Responsible Citizen

आवाज: जिम्मेवार नागरिकको:: 🙏🏻“समृद्ध नेपालको अबको आधार : कृषि,जलस्रोत‌ र पर्यटन”🙏🏻 “केही गर्न चाहनेले देश बनाउँन नलागौं, केवल आफू बनौँ ,देश त आफै बन्नेछ”

ईश्वरलाई बिन्ति


ईश्वरलाई बिन्ति 


एक्लै नै छु म आज यस जगमा,
तिम्रै प्रतिक्षा गरी

सुम्पीने छु सधैँ जीवन सबै,
श्रद्धाले भक्ति गरी

एकतर्फी प्रेम नै किन नहोस्,
गर्छु असाध्यै धेर

पूरा विश्वास गर्दछु म तिमीमा,
होला भनी त्यो भेट ।


तिमी काँ छौ कहाँ ? कुन शहरमा,
कि छौ तिमी गाऊँमा

भेट्ने छु म एकदिन तिमीलाई,
सायद कुनै ठाऊँमा

मेरो शीर यो जान्दछ तिमी सधैँ,
मेरो हौ खुसी भनी 

त्यसैले,

खोज्दै नै छु म आज यस जगमा,
तिमी कहाँ छौ भनी ।
- शार्दूलविक्रीडित छन्द 

स्पर्ष तिम्रो, महसुस गर्छु

सुगन्ध तिम्रो, मनभित्र राख्छु

खिची रहेछौ, तिमीले मलाई

चुम्बकै सरी, म फलामलाई ।


आएँ म आएँ, तिमीले बोलाई

कता जाउँ म, भनिद्यौ मलाई

भन न भन, तिमी बाटोलाई

मैले भनेसम्मै, लगिदे मलाई ।


यद्यपि हामी, भेटेका नैं छैनौँ

र लाग्छ हामी छुटेका नैं छैनौँ

आउ न आउ, मलाई हेरिद्यौ

मलाई आफ्नो, आँखामा राखिद्यौ ।


मलाई आफ्नो, काखमा राखिद्यौ

मलाई आफ्नो, शरणै लगिद्यौ ।।
-उपजाति छन्द

©BhpAch Creation
३० ज्येष्ठ, २०८०
13 June, 2023


Post a Comment

0 Comments